Lézeres kezelések – kényelmes, hatékony fogászat

A modern fogászat régóta nem az injekcióról és a fúróról szól, és egy kezelésnek ma már nem kell azzal kezdődnie, hogy a páciens rettegve pillant a tűre, és összerezzen, valahányszor bekapcsolunk valamit.

Hogy miért?

Azért, mert ma már elérhető a fogászati lézer, ami szinte azonnal a páciensek és a fogorvosok kedvence lett. Az ok rendkívül egyszerű: elfelejthetünk minden kellemetlenséget, ami a fogászatról eddig eszünkbe jutott, és helyette marad a stresszmentes, hatékony, biztonságos módszer.

A jelenkor egyik legnagyobb fogászati vívmánya lett a lézer alkalmazása, amellyel forradalmasítható a kezelés, és kevesebb stresszel, kényelmetlenséggel, sőt, fájdalom nélkül érhető el a kívánt hatás.

Lézeres kezelések

Mitől modern a lézeres kezelés?

A lézer előnyei olyan egyértelműek és megnyerőek, hogy azok önmagukért beszélnek. Használatával ugyanis

• nem szükséges minden esetben injekciót adni a pácienseknek (hiszen anélkül is elérhető a fájdalommentesség);
  • sokkal gyorsabban befejezhetők a beavatkozások;
  • már az első kezelés után számíthatunk látványos eredményekre;
  • nagyobb a komfortérzet;
  • nincs vérzés;
  • ráadásul gyorsabban letudhatjuk a gyógyulási időszakot is.

A lágylézeres kezeléseket követően 30-40 százalékkal gyorsabban begyógyulnak a sebek, és mivel alkalmazásával érintésmentesen végezhetjük el a kezeléseket, ezért nem nő a fertőzésveszély. Nem kell számolni allergiás reakcióval és mellékhatásokkal sem.

Fogászatunk a lézert nem csak a tömések elkészítésekor használja, hanem fogmentéskor (fogágyterápia során) és esztétikai kezelések során is.

Igazi 21. századi megoldásról beszélünk; olyan előnyökről, amit egy korszerű fogászati rendelőtől elvárnak a páciensek.

Mire képes a hatékony lézer?

A lágylézeres terápia során kis energiájú piros vagy infravörös lézersugarat használunk, amely képes arra, hogy

• javítsa a szövetek regenerációs képességét és oxigénellátását,
  • visszaállítsa a beteg sejtek eredeti funkcióját,
  • újraképezze az ereket és az érintett beteg terület vérkeringését,
  • segítsen az ellenanyag-termelésben,
  • csökkentse a gyulladásokat és ödémákat,
  • valamint beindítsa a gyógyulási folyamatokat.

A lágylézer használata nem okoz sejtkárosodást, miközben alkalmazása nem csak fájdalomcsillapító, de gyulladáscsökkentő hatású is.

Előnyei miatt kiválóan alkalmazható terhes anyukák, gyermekek és fogászati fóbiában szenvedő páciensek kezelésekor, hiszen használata nem okoz sem fájdalmat, sem stresszt.

Lágylézeres beavatkozások a fogíny és fogágy védelme érdekében

A pácienseknek gyakran az esztétikus tömés és a fogfehérítés jut eszükbe, ha a fogászati lézerre gondolnak, pedig annak legalább ilyen fontos szerep jut a lágylézeres beavatkozások során.

A lézerfény a sejtekbe hatolva olyan biokémiai folyamatokat hoz létre, amelyek kedvezően befolyásolják a sejtek működését, és a terápia nagy sikerrel alkalmazható

• gyulladáscsökkentés,
  • fájdalomcsillapítás
  • és a biostimuláció területén.

A lágylézeres terápiákat alapos és gondos állapotfelmérés előzi meg, a kezelések után pedig fontos szerep jut a folyamatos kontrollvizsgálatoknak.

Előnyei miatt a lézer a terhesség idején kiválóan alkalmazható, hiszen a kezelések során a kismamát nem érzi stressz, nem kell félni a fájdalomtól és az injekciótól, valamint nincs kockázat sem az anyuka, sem a baba szervezetére nézve.

Milyen fogászati problémák kezelésekor használjuk a fogászati lézert?

• Fogszuvasodáskor a fertőzött terület eltávolítására, valamint a környező terület megtisztítására.
  • A fognyaki érzékenység csökkentésére.
  • Csontregeneráció elősegítésére (csontpótlás), valamint egyéb szájsebészeti műtétek megkönnyítésére (lágyszövetek vágása és formázása).
  • Ajak- és nyelvfék felszabadítására.
  • Fogíny- és fogágybetegség kezelésére (kürettálás, fertőtlenítés).
  • Fogbeültetés esetén.
  • Fogfehérítés esetén.

A fogászati lézer sokrétű alkalmazása nagy segítséget ad a fogorvosoknak, hiszen a kezelések nemcsak gyorsak, de hatékonyabbak is, ezáltal a pácienst kevesebb kellemetlenség, ellenben több sikerélmény éri.

Szelíden, de hatékonyan fertőtlenítünk

Fogászatunk a lézeres kezelések során is a Solumium nevű fertőtlenítőszert használja, amellyel minden mikroba elpusztítható, alkalmazása viszont nem jelent veszélyt a páciensre nézve.

Odafigyelünk arra, hogy ne csak a kezeléskor, de azt követően se kelljen a kockázatokkal számolni.

A Solumium a világ egyik leghatékonyabb, mégis legszelídebb fertőtlenítőszere, amelynek nincs kellemetlen vagy káros mellékhatása. ezért bátran és örömmel használjuk azt minden esetben. Ha többet szeretne megtudni a Solumiumról, kattintson ide.

Bejelentkezés

Válassza a Laser Dentalt!

Keressen fel minket bátran! A fogászati állapotfelmérést követően gyorsan elkészítjük azt a kezelési tervet, mellyel ragyogó lesz mosolya!